Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Aktualności

Poznaj szczegóły i dołącz do najważniejszego i najbardziej reprezentatywnego spotkania polskiego sektora handlu i FMCG

www.retail-conferences.com

 

Dogoń Nieuchwytnych w Omnichannelu: zrozum, dopasuj się i spraw, że pokochają Twoją markę!

 

http://milenialsi.com/

21 kwietnia 2016 r. Starej Zajezdni, w Krakowie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej VII Poland&CEE Customer Loyalty Summit rozdane zostały Loyalty Awards 2015. To druga edycja Plebiscytu, którego celem jest wyróżnienie najlepszych projektów lojalnościowych w Polsce w 2015 roku. Zwycięzcy zostali wyłonieni w dwuetapowym plebiscycie, w którym swoje głosy oddawali wyłącznie praktycy zarządzania relacjami i budowania lojalności klienta.

6 kwietnia 2016 r. w Warszawie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Retail Summit 2016, rozdane zostały nagrody Retailer of the Year. Wybór Dostawców, nagradzające najlepsze sieci handlowe w poszczególnych formatach handlowych. Jest to jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane retailerom nie przez konsumentów, a przez dostawców – producentów FMCG. W tym roku – aby lepiej odzwierciedlić charakterystykę rynku wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię i badanie Plebiscytu – firmą Nielsen – organizator zmienił 2 dotychczasowe kategorie konkursowe. Kategoria Hipermarkety ewoluowała w kategorię Sieci Multiformatowe a Convienience i franczyza w Operatora Franczyzy.

Nowe wydarzenie w naszym portfolio - Forum "Motywacja na produkcji"!

Na fali sukcesu forum Adaptive Manufacturing w sektorze FMCG, na bazie rozmów z uczestnikami i wyników ankiet ewaluacyjnych, przygotowaliśmy wydarzenie na temat skutecznego motywowania i angażowania pracowników produkcyjnych do ciągłego udoskonalania procesów i swojego miejsca pracy, co w konsekwencji przekłada się na wyższą produktywność zakładu produkcyjnego.

23 kwietnia 2015 r. w Krakowie po raz pierwszy rozdane zostały Loyalty Awards nagradzające najlepsze projekty lojalnościowe w Polsce w 2014 roku. Zwycięzcy zostali wyłonieni w dwuetapowym plebiscycie, w którym swoje głosy oddawali wyłącznie praktycy zarządzania relacjami i budowania lojalności klienta. Nagrodzone zostały najlepsze projekty w handlu detalicznym, usługach, B2B (relacje z resellerami) oraz najlepszy nowy program oraz innowacja roku.

Retail Summit

18 marca 2015 r. w hotelu Hilton Warsaw Hotel & Convention Center, na zakończenie pierwszego dnia Poland & CEE Retail Summit, odbyła się V Gala wręczenia nagród Retailer of the Year 2014, które wyróżniają najlepsze na polskim rynku sieci handlowe w kluczowych formatach. Jest to jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane retailerom nie przez konsumentów, a przez dostawców – producentów FMCG i dóbr trwałych. Wśród kryteriów ocenianych w ramach plebiscytu znajdują się m.in.: wizerunek i działania promocyjne sieci, współpraca przy rozwoju biznesu, współpraca z zespołem sieci, warunki handlowe, współpraca w łańcuchu dostaw. W ramach tegorocznej edycji zmianie uległy zmianie kategorie nagród. Z podziału kategorii Convenience i regionalne sieci handlowe zostały utworzone 2 nowe grupy: Convenience i Franczyza oraz Regionalne i Lokalne Sieci Handlowe.

Retail Summit

Za nami kolejna edycja Poland & CEE Retail Summit. Po raz kolejny kongres potwierdził swoją pozycję największego i najbardziej reprezentatywnego spotkania polskiego sektora handlu i FMCG (udział wzięło 8/10 największych producentów FMCG i 8/10 największych sieci handlowych). Podczas tegorocznej edycji gościliśmy ponad 930 uczestników co oznacza przyrost o prawie 25%. W tegorocznej edycji rekordowa była ponadto:

Retail Summit

Z przyjemnością prezentujemy Państwu agendę Poland & CEE Retail Summit 2015! Szczegóły są dostępne na stronie: www.retail-conferences.com/program

Na stronie internetowej ponadto na bieżąco aktualizowane są informacje dotyczące listy prelegentów oraz nowych tematów włączanych do agendy. Zapraszamy do jej śledzenia.

HR Forum

Co wyróżnia nasze Forum? To jedyne na rynku spotkanie profesjonalistów HR zarządzających działami personalnymi w firmach, które zatrudniają ponad 400 pracowników!

Celem spotkania jest wymiana doświadczeń i benchmarków, poszukiwanie inspiracji oraz przedstawienie rozwiązań przez liderów HR, którzy wyszli poza schemat – stosując niestandardowe podejście do codziennych wyzwań albo wprost przeciwnie – wdrożyli rozwiązanie na tyle proste, że wręcz nieoczywiste.

 

Z przyjemnością prezentujemy Państwu programy konferencji równoległych odbywających się w ramach VI Forum Intelligence in Business!
Podczas zbliżającej się edycji Forum odbędą się:

DREAM TEAM DYREKTORÓW SPRZEDAŻY RAZEM PO RAZ SZÓSTY!

Konferencja Sales Performance to doroczne spotkanie Prezesów i Dyrektorów - Liderów Sprzedaży największych przedsiębiorstw w Polsce o sprzedaży rocznej wynoszącej ponad 100 mln zł. Elitarne grono praktyków, strategiczny charakter i wartość merytoryczna konferencji sprawiają, że wydarzenie to co roku integruje wiodących decydentów!

Celem Uczestników Konferencji jest osiąganie coraz lepszych wyników, bycie skuteczniejszym strategiem i liderem zespołu. Wspieramy te aspiracje! Dlatego prezentujemy Państwu najlepsze dostępne strategie, narzędzia, rozwiązania i analizy, ułatwiające zarządzanie działem sprzedaży i prowadzące do wzrostu zysków firmy. Wszystko to na bazie doświadczeń i inspiracji liderów rynku. Podczas tej edycji w sposób szczególny skupimy się na optymalizacji sprzedaży multikanałowej.

W ramach III Forum Adaptive Manufacturing w sektorze FMCG uczestników zaprosimy po raz pierwszy do wzięcia udziału w GEMBA DAY i zwiedzenia największego zakładu produkcyjnego należącego do Coca-Cola HBC Polska w Radzyminie. Zakład stanowi również centrum produkcyjne dla grupy Coca-Cola Hellenic. Produkty z tej części Polski trafiają do kilku krajów europejskich. Obecnie zakład w Radzyminie zajmuje powierzchnię blisko 10 ha. Sześć linii produkcyjnych funkcjonujących w zakładzie i centrum paletyzacji umożliwia produkcję wszystkich napojów gazowanych firmy Coca-Cola HBC Polska.

 

VI edycja Forum Intelligence in Business odbędzie się w w dniach 8-9 października 2014 r. w Warszawie. To – największe, doroczne spotkanie skupione na optymalizacji kluczowych obszarów nowoczesnej firmy, z wykorzystaniem zaawansowanej wiedzy, analiz i metod zarządzania oraz innowacyjnych narzędzi IT. Forum jest co roku okazją do twórczej wymiany inspiracji i doświadczeń dla ponad 400 top menadżerów z największych firm!