Więcej informacji na temat wydarzeń:

Rafał Pęczek
Head of Marketing

tel: +48 12 350 54 46
mob: +48 785 523 695
rafal.peczek@bbm.pl

Więcej informacji na temat uczestnictwa:

Anna Banaś
Head of Sales

tel: +48 12 350 54 06
mob: +48 605 990 659
anna.banas@bbm.pl

Więcej informacji na temat sponsoringu:

Dagmara Sobczak
Enfant terrible
of Marketing
tel: +48 12 350 54 72
dagmara.sobczak
@bbm.pl

Formularz kontaktowy

Zapraszamy Państwa
do przesyłania pytań,
uwag i propozycji
usprawnień.

KLIKNIJ TUTAJ

Poznaj pełne portfolio naszych wydarzeń!

Nasze wydarzenia to możliwość współtworzenia inteligencji zbiorowej w ramach unikalnych spotkań dedykowanych sektorom, grupom profesjonalistów i kluczowym obszarom kompetencyjnym w firmach. Poniżej znajdziesz aktualną listę konferencji dostępnych obecnie w naszym portfolio.

Dowiedz się więcej i dołącz do nas!

Digital Banking & Payments Summit

CEL: WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ DIGITAL DLA ROZWOJU SEKTORA BANKOWEGO I RYNKU PŁATNOŚCI


Forum Corporate Legal Counsel

WIĘCEJ NIŻ BEZPIECZEŃSTWO PRAWNE BIZNESU


Marketing to Millennials

DOGONIĆ NIEUCHWYTNYCH W OMNICHANNELU: ZROZUM, DOPASUJ SIĘ I SPRAW, ŻE POKOCHAJĄ TWOJĄ MARKĘ!


Forum Motywacja na Produkcji

OD WIĘKSZEGO ZAANGAŻOWANIA DO WYŻSZEJ PRODUKTYWNOŚCI


Administrative Directors Summit

ARCHITEKCI OPTYMALNEGO ZAPLECZA BIZNESU


Poland & CEE Retail Summit

NAJWAŻNIEJSZE I NAJBARDZIEJ REPREZENTATYWNE SPOTKANIE POLSKIEGO SEKTORA HANDLU I FMCG


Sales Team Management 2017

ZBUDUJ STABILNY ZESPÓŁ SPRZEDAŻOWY I OSIĄGNIJ WYŻSZE WYNIKI!


Distribution & Logistics for Pharma

OPTYMALNIE. SKUTECZNIE. KRÓCEJ – ŁAŃCUCH DOSTAW I EFEKTYWNA DYSTRYBUCJA ŹRÓDŁEM PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ


Poland & CEE Customer Loyalty Summit

PRAWDZIWĄ LOJALNOŚĆ BUDUJEMY W KRAKOWIE. OD LAT!


Forum Shared Service (in) Center

LUDZIE. PROCESY. NARZĘDZIA - OPTYMALIZUJEMY!


Customer Contact Management Summit

Doświadczenie ma znaczenie!


Forum Dyrektorów Finansowych

W ELITARNYM GRONIE, NA POZIOMIE STRATEGICZNYM BY ZWIĘKSZAĆ WARTOŚĆ BIZNESU!


Target: Klient Zamożny

DOBRA LUKSUSOWE I PREMIUM - UNIKALNE STRATEGIE DOTARCIA DO HERMETYCZNEJ GRUPY ZAMOŻNYCH KONSUMENTÓW!


Marketing to Silver Generation

PRZEŁAMMY STEREOTYPY W KOMUNIKACJI DO SENIORÓW


Forum Zakupy

TRENDY & INNOWACJE & DOSKONALENIE


HR to Millennials

PRZYCIĄGNĄĆ, ZMOTYWOWAĆ, UTRZYMAĆ MILENIALSÓW – DLA PEŁNEGO WYKORZYSTANIA NOWEGO POTENCJAŁU W BIZNESIE!


Forum Dyrektorów PR i Komunikacji

WŚRÓD ELITY AMBASADORÓW FIRM


Poland Pharma Commerce Forum

OD WIZJI LIDERÓW DO TRAFNYCH STRATEGII WZROSTU!


Kids Products Marketing

PRZEŁAMAĆ RUTYNĘ, POTENCJAŁ INNOWACJI - SKUTECZNE KAMPANIE MARKETINGOWE SKIEROWANE DO DZIECI I RODZICÓW


Personal(ized) e-Di@logue

DANE > INDYWIDUALNY KOMUNIKAT > ZAANGAŻOWANY konsument


Adaptive Manufacturing w sektorze FMCG

MISJA: PRODUKOWAĆ KONKURENCYJNIE, CHUDO I ELASTYCZNIE, PRZEŁAMUJĄC RUTYNĘ


Forum Intelligence In Business

STRATEGIE, PROCESY I NARZĘDZIA IT DLA SKUTECZNEGO WSPIERANIA NOWOCZESNEGO BIZNESU


Konferencja Customer Intelligence

PRAKTYCY O KOMERCYJNYM WYKORZYSTANIU DANYCH. TRENDY I STRATEGIE


Konferencja Sales Performance

OD INSPIRACJI LIDERÓW SPRZEDAŻY DO TRAFNYCH STRATEGII WZROSTU!


Konferencja Data Management

DATA DRIVEN ORGANIZATION


CEO 2025

It’s hard to be a good leader, but you are not alone there


Retail Channels 360° Forum

OPTYMALIZUJ SPRZEDAŻ W SKLEPACH OFF- & ONLINE I ROZWIJAJ STRATEGIĘ OMNICHANNEL!


Forum E-H@ndel

TRENDY – OPTYMALIZACJA – ROZWÓJ W HANDLU DETALICZNYM ONLINE


Forum Sales in Store

WZROST SPRZEDAŻY KANAŁU IN-STORE W OMNICHANNELOWEJ RZECZYWISTOŚCI


Forum Dyrektorów HR

HR A REALIZACJA STRATEGII BIZNESU: BENCHMARKI • OPTYMALIZACJA • EFEKTYWNOŚĆ


Financial Performance and Controlling Management

EFEKTYWNE PROCESY FINANSOWE DLA WZROSTU RENTOWNOŚCI BIZNESU


Forum LOGISTX 2020

KEEP YOUR SUPPLY CHAIN MOVING!


E-m@arketing & Omnichannel Strategies for Pharma

ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWO-SPRZEDAŻOWA DLA BRANŻY FARMACEUTYCZNEJ I MEDYCZNEJ


Power(Full) Brand Forum

#strategia #omnichannel #socialmedia


Interior Design & Equipment Industry Forum

Zaprojektuj swój sukces na rynku wyposażenia wnętrz!


Field Force & Sales Excellence for pharma

INNOWACJA/OPTYMALIZACJA/ MOTYWACJA – GENEROWAĆ WIĘCEJ PRZY MNIEJSZYCH ZASOBACH!